Wednesday, March 5, 2014

Rezeki Tak Terduga

Ding dong...

Abang posmen ku. Saya memang tak keruan kalau tak jumpa abang posmen. Bukan sebab dah jatuh chenta dengan abang posmen tu. Tapi kalau abang posmen tak datang, maknanya saya tak de la baju/ tudung/ atau ape2 barang baru yang dibeli online. Heee.....

Tapi pelik sikit sebab saya tak order apa2 barang dalam masa terdekat ni. Pelik pelik sungguh... Sungguh sungguh pelik... Dapat je parcel terus tak sabar nak buka. Eh, dari Faliyana Enterprise. Aikk?? Sebenanrnya saya jadi dropship syarikat ni. Risau plak takut HQ salah anta order customer ke address saya. 

Jadi dropship ni sekadar suka2. Sebab utama sekali saya nak beli barang2 jual kat sini dengan harga murah. Hehe. Dalam pada tu boleh bisnes2 sket. Ntah kenapa saya minat bisnes. Tapi malas nak cari & simpan stok. So, jadi agen dropship memang sangat sesuai lah kan...

Bukak parcel ada bungkusan hadiah kemas.


Tibe2 teringat satu iklan di group.


Rupanya nama saya tersenarai tempat ke20. Nampak jelas tak? Hihi. 


Tak kisahlah tempat keberapa pun. Tak pernah mengahrap pun sebab semua ni sekadar suka suki. Tapi yang paling excited sebab dapat present la... Dah lama tak dapat present gini. TQ Faliyana Enterprise. Sesiapa nak beli barang2 di Faliyana Enterprise boleh dapatkan dari saya di sini

Owh... Nak tau apa hadiahnye? Tada...


Nanti saya wat review pasal The Milk Story Chocolate Drink ni. Sangat best OK.

No comments:

Post a Comment