Thursday, November 14, 2013

The True Happiness


Salam pagi Jumaat semua...
Sedikit tazkirah di pagi Jumaat, penghulu sekalian hari ini.

 

Jadi, ucapkanlah ALHAMDULILLAH.

1) ALHAMDULILLAH saya masih bernyawa pada pagi ni.
2) ALHAMDULILLAH saya masih bertenaga meneruskan kerja.
3) ALHAMDULILLAH kandungan saya sihat dan sudah aktif pagi2 ni.
4) ALHAMDULILLAH saya dikurniakan keluarga yang bahagia.
5) ALHAMDULILLAH saya dikurniakan suami yang penyayang.
6) ALHAMDULILLAH saya dikurniakana anak yang sihat, aktif dan bijak.
7) ALHAMDULILLAH saya dikurniakan pekerjaan yang mulia.
8) ALHAMDULILLAH saya & keluarga masih lagi seorang Muslim.
9) ALHAMDULILLAH saya dikurniakan rakan2 kerja yang memahami san sedia membantu.
10) ALHAMDULILLAH diatas segala rezeki dan limpah dari ALLAH.

No comments:

Post a Comment