Thursday, November 7, 2013

Greatest Blessings


Ofcos.... Saya sangat bersyukur dapat suami sepertinya. Dikala saya tak balik rumah sebab oncall, dia sendiri jaga, tidokan Irfan & bangun buat susu untuk Irfan. Dikala saya penat balik kerja atau buat kerja rumah, dia akan sentiasa layan Irfan. Tak salahlah kalau Irfan lebih rapat dengannya. Dikala saya malas masak, kadangkala dia sendiri ke dapur cipta resepi sendiri untuk kami berdua makan. Dikala saya kepenatan, dia sendiri akan tolong saya basuh baju. Dikala saya mengadu dimarahi emak sebab tak kemas bilik, dia sendiri akan tolong kemaskan. 

Banyak sangat kebaikannya yang tak dapat saya kongsikan lagi di sini. Apa2 pun, saya berdua semoga hubungan kami berdua berkekalan ke akhir hayat. AMIN.

Anda bagaimana? Jangan lupa sentiasa imbau kembali segala kebaikan suami, terutama ketika hendak marah. Bila ingat balik segala benda baik yang dibuat untuk kita, mesti marah tu sedikit akan reda :)

No comments:

Post a Comment