Wednesday, November 6, 2013

Love You Mr. Arrogant


Seriously citer ni sangat berhantu. Bukan saya sorang je yang layan. Suami & mak pun sama. Hehe.
Tak payah kot nak bagi sinopsis dia coz saya expected dah ramai tulis about this drama.

Things that attracted me to watch it day after day, week after week is... citer ni lawak (bagi saya la). Sebab heroin dia bawak watak lawak, cam budak2 tak matang gitu. Hero plak sombong but in the same time sebenarnya romantik tapi tak mau mengaku. Memang kelakar......... Dulu masa tengok iklan citer ni mula2, "eh, siapa heroin ni? tak kenal pun." Sekarang ternyata dah melekat je kat TV3 tiap2 Isnin-Khamis tiap2 pukul 7 sampai 8.

Bak kata seorang member, "bila citer ni nak habis?". Tak sabar nak tau ending dia. Saya kata, beli jela novel tu. Terus tau ending. Takde nak tertunggu2 lagi.

Sekali saya yang beli........... hahhahahahhahaha


Beli dari website karyaseni. Dapat diskaun rm3, tiada kos penghantaran. Saya beli dengan harga rm15 jela instead of rm18 yang kena keluar ke kedai buku (mainly yang besar2 sebab kat kedai2 kecik buku ni semua dah out of stock) dan beratur panjang nak bayar harga sebuah buku. Tapi buku masih teguh dalam plastik  ni.... Kuat betul iman. Masih menahan nafsu dari baca novel dulu sebelum drama tamat. Nasib bek arini episode last. Hehe.  Jangan lupa kita layan sama2 citer ni nanti T_T

No comments:

Post a Comment